Ви грали в хрестики нулики з другом онлайн. Однак сталася халепа, знову повітряна тривога у вашому районі! Ви, як вихована людина, йдете у бомбосховище. По закінченню тривоги Ви приходите догравати гру, але щось тут не так. Ваш друг міг обманути й змінити поле.
Ви запам'ятали поле гри $$$A$$$ коли йшли. Повернувшись, ви бачите ту саму гру і поле $$$B$$$. Скажіть, чи можливо отримати з поля $$$A$$$ поле $$$B$$$ за не більше ніж один крок, зроблений за правилами?
Нагадаємо, що перший крок робить гравець, що ставить хрестики. Зверніть увагу, що тут не діє стандартне правило про те, що якщо є три хрестики чи нулика підряд, то гра зупиняється.
Перші три рядки містять по три символи $$$A_{i, j}$$$ — опис початкового поля.
Наступні три рядки містять по три символи $$$B_{i, j}$$$ — опис кінцевого поля.
Кожна клітинка поля описується трьома символами:
Гарантується, що поле А можна отримати послідовністю правильних ходів з пустого поля.
Виведіть «YES» чи «NO» (у будь-якому регістрі) залежно від того, чи можна було отримати поле $$$B$$$ з поля $$$A$$$.
.X..X.00..X..X.000
NO
.XX.00...XXX.00...
YES
XXX000...XXX000.X.
YES
0X0X.X0X0X0X0.0X0X
NO
.X........X.......
YES
У першому прикладі додається один нулик, проте зараз черга поставити хрестик.
У другому прикладі додається один хрестик.
У третьому прикладі також додається один хрест. Зверніть увагу, що попри те, що є три нулики (і хрестики) підряд — гра не зупиняється.
У четвертому прикладі поле змінене.
У п'ятому прикладі жодних кроків не було зроблено.